You can't just sit back and watch the world change

Folk förändras. Saker förändras. Ibland till det bättre, ibland till det sämre. Inget varar för alltid. Det är en del av livet. Och gud vad tråkigt det skulle vara om allt var detsamma för alltid. Men ibland vill man att bara vissa saker ska förändras. Ibland vill man att allt ska vara som det är.

Själv gillar jag inte när saker förändras. I alla fall inte om detta gäller saker, människor jag gillar som plötsligt är någon, något annat.

Hur som helst så gäller det att hänga med. Och det är lättast att göra med hjälp av nära och kära. Ta hand om varandra. Gå igenom det ihop. Då klarar man det alltid, även om det är jobbigt på vägen.

Jag har nära vänner som jag vet att jag kan gå igenom allt med och jag älskar dem. Mitt liv skulle inte hålla ihop utan dem.

Everything changes, nothing's permanent. It's a part of life. So I'll say it agian, take care of the ones you love, 'cause you'll need them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0